mandag den 24. december 2007

God jul derude...

Kære læsere, jeg vil gerne ønske jer alle en rigtig glædelig jul derude i Blogland!

Var hjemme hos min gamle Mutti igår eftermiddag & aften, for at pynte juletræ, drikke spandevis af kaffe, æde mig en pukkel på i konfekt - orangegrene fra Anton Dværg - og bare hygge igennem, inden det store julegave orgie i aften...

Og nu går det snart derud igen til Frederiksberg, vi skal holde jul sammen, hende og jeg, det skal nok blive hyggeligt... glæder mig til flæskesteg med hele hele, og tænk sig, i år er der 50% chance for at få mandelgaven ;o)

Til sidst, det store spørgsmål; "Hvad ønsker du dig så i julegave Steen?"

Bare det var så nemt, men jeg ville rigtig gerne ønske mig; Fred på jorden!

God jul allesammen, jeg er snart tilbage på bloggen igen!

Steen.