torsdag den 15. november 2007

Siden sidst...

Har der været masser af ting på programmet! - desværre har jeg været ramt af en omgang influenza, så det har været småt med energien til at blogge lidt, men nu er jeg ved at være klar igen ;o)

Sidste fredag, drog vi jo nogle friske DMK'ere til; "Nordjysk MTB Weekend" - oppe ved Slette Strand i nordjylland, hvor vi skulle mødes med små 20 andre friske ryttere, læs mere om det; HER!

Det var en fed weekend, masser af gode spor i området og flot natur, men desværre reddede jeg mig også en omgang et eller andet, så jeg har været på langs siden søndag aften, næsten da!


Som den opmærksomme læser måske kommer ihu, så skulle jeg jo være valgtilforordnet, til folketingsvalget i tirsdags, det var jeg så ikke!

Aftenen før meldte jeg afbud med noget nær 200 i feber - men fik dog stemt selv, det tog mig så størstedelen af dagen, at få nosset mig sammen til at komme ud af døren, op på cyklen, og ned og sætte X'et ved de røde soldater, det tog godt nok også hårdt på reserverne!

Siden sidst, så har jeg også måtte væbne mig med endnu mere tålmodighed på mobiltelefon kontoen, den nye SE 770I jeg har købt, kan eks. kun modtage opkald, hvis man sætter telefonen på medhør - og den kan heller ikke overføre mine tlf.numre fra det eksisterende SIM kort, så jeg har været en tur forbi 3 butikken igen, og så fået meldingen af den også skal til service... hvad gir' i, en splinterny telefon der ikke duer, flot!

Så nu står man så med to telefoner der skal til service, men igen; jeg må give gutterne inde i 3 butikken, at de giver en upåklagelig service, det er rart med den slags, i vores consumerworld!

Men jeg er i bedring, masser af juice, kaffe og frisk frugt, er ved at få mig på højkant igen ;o)