fredag den 31. august 2007

Jeg HADER Amager!

Er der en der har en billig pumpgun til salg - for nu skal der pløkkes hoveder af?

Kom ned på gaden her i mit nye hood, Amager aka lorteøen, for en 15 min siden, og til min store overraskelse, kunne jeg så opdage at et eller andet svin, havde neglet min nummerplade på motorcyklen, og forsøgt at fucke både min bøjlelås og tændingslås op???

Hvad fanden er meningen?

Man efterlader en motorcykel på gaden natten over, og straks efter en uge på ens nye adresse, så er der nogle der har forsøgt at stjæle den... jeg fatter minus! - hvem satan gider forsøge på at stjæle en 24 år gammel bike med to låse på, når der holder 3 nye bikes indenfor 100 mtr!

Måske er det ham kæmpespasseren, der forleden sagde til mig; "Hallåå - Dååh holder på min plads!"... allright, her på Amager er der så åbenbart faste parkeringspladser på gaden til ens ride?

Jeg er så tosset at jeg kan knuse tvebakker og råbe røvguitar!

Nå.... forsikring, politi og hvad ved jeg at man nu skal have fat i.... og ingen tur til Bakken idag, som lukker ned for sæsonen, jeg er harm!