torsdag den 25. oktober 2007

De kan ikke li´mig i Silvan...

Var et smut i Silvan igår, og skulle købe nogle ting & sager, og kom forbi den der lange hylde med 20-30- og 40 kr's ting, i ved - de der mere eller mindre brugbare ting Silvan selv får produceret af børnearbejdere, af mærket; Millarco.

Stod så og gloede lidt på alt fra unbracosæt til lokums-spiraler, da jeg kom til at kigge på en diamant-skæreskive, sådan en fætter har jeg i forvejen - men den er snart moden til en bytter!

Til min gru, læser jeg så flygtigt teksten på skiven, og lægger den straks fra mig som var den befængt med SARS og Ebola, rystet i min grundvold, over at et velrenommeret firma som Silvan, aktivt går ind for fysisk vold med vinkelsliber!

Jeg overvejer nu seriøst at gå til numerolog... just in case, at en nutcase vælger at trawle telefonbogen igennem for; Steen'er, og opsøge mig ;o)