torsdag den 11. oktober 2007

Nu også med velduft...

Jeg troede aldrig jeg skulle komme hertil i mit liv, men for første gang nogensinde, har jeg her igår eftermiddags, købt en flaske Dun-let skyllemiddel...

- Hvorfor så det?

Hmm... årsagen er, at jeg på det seneste, har oplevet at mit cykelkluns ikke ligefrem dufter af blå violer og frisk luft!Det stinker!

Stinker og stinker er nok ikke det rigtige ord, men dufte godt, det gør det satme ikke, hverken før eller efter en vask...?

Årsagen er nok det massive mudderhelvede vi har haft på sporene her i Kbh. sommeren over, det er da min teori, og at tøjet så er blevet imprægneret med en odeur af sticky mud, våd jord og rådne vandrotter... sådan har jeg det, når jeg lige er kommet hjem efter en tur i skoven!

Det gør det så heller ikke bedre, at jeg altid sveder som en utæt brandbil & oftest er at finde; Face down i den største mudderpøl... den kombi er jo enhver sved-bacille's foretrukne måltid, og jeps - der er fest i mine Assos for tiden, not nice!

Det skal så ikke blive ved, jeg ved at man kan få sådan noget hundedyrt Assos vaskemidler, men det havde min lokale Irma så ikke lige på hylderne idag, så det blev til en flaske; Dun-Let Aroma Therapy - "With essential oils of Jasmine & Bargamine!"




Så frygt ikke en cykeltur bag mig mere... dufteprøvede mig frem, som en anden metroseksuel fims i Magasin's perfume-afdeling, til denne orange flaske, og den er slet ikke så styg, som jeg troede, let's give it a GO!

Fremover vil jeg så føle mig som en lilla Milka-ko, I ved, De der køer der er parkeret nonchelant rundt om på en schweitzisk bjergside, med sådan en monster stor styrtløbs-ringeklokke monteret rundt om halsen, duftende af velvære - frisk luft og med en ém af Dun-Let, hængende efter mig... ;o)