mandag den 15. oktober 2007

Trappe-træning...

Weekenden bød desværre ikke på megen cykling, til gengæld så fik jeg alligevel sved på panden, da jeg blev involveret i en dobbelt-flytning, lørdag eftermiddag!

Sille & Søren fra DMK, og Michael Cordtz skulle flytte sammen... ja altså i nævnte rækkefølge, Sille & Hr.Bech har jo fundet kærligheden sammen, og fået en kæmpe andelslejlighed på det mondæne Østerbro, med havudsigt endda, og Cordtz har så nået voksenalderen, og købt Sille's andelslejlighed ude i Vangede!


Og skægt at se, at det møde der for små 6 måneder siden var på Kassen - en drinksbar på Nørrebrogade - nu er blevet til det store kjærlighed, og at de flytter sammen ;o)

Det var nu rigtig hyggeligt, hver især var der ikke det store at flytte, men vi nåede da 3 træk frem og tilbage, og op og ned af trapper gik det med flyttekasser, og i selskab med de to DMK babes, Frøken Bryggen & Miss Vanløse, så var det jo lidt mere fornøjeligt sådan at slæbe sig en pukkel på ;o)



Lørdag aften bød så på en omgang kattepasning, Melvis - ham med det brækkede ben, skulle lige passes en time ude i haveforeningen, så det fik jeg ordnet, inden jeg tumlede hjem i min seng sent om aftenen!

Igår skulle jeg så ha' været U16 træner i klubben, men uheldigvis fik jeg på vej hjem fra flytningen, fucket min bagskifter op, så selv med en times febrilsk reperation, måtte jeg kapitulere, og kom så ikke afsted, ud for at trille på mountainbiken! -til gengæld fik jeg så nogle timer ude ved vandet, genialt når vejret er som det var igår, så går det jo nok.