tirsdag den 4. september 2007

Belsø VS. Morgenstund Müsli.

Arvv for den da; har lige fundet ud af at min nyindkøbte Fakta müsli, er fuld af sukker, syntes godt nok også den var noget sweet i smagen, men da jeg ikke lige har en Ghetto rundt om hjørnet, så forvildede jeg mig ind i Fakta, her den anden dag!

I mangel af bedre, rev jeg bare en muslipakke ned af hylden, sammen med alverdens andre indkøb!

På pakken står der således:

-der er:15 procent fedt
-24 procent sukker!!!
-og kun 6 procent kostfibre.

Det er ikke sund morgenmad!

Normalt sværger jeg til Tom Belsø's Musli fra Netto, faktisk i dén grad, så jeg sidste år slæbte 2 kg. med til DMK's Tjekkiet tur, jeg skulle bare ikke stå der uden ordentlig morgenmad, og så er Good old Tom, jo tidligere Formula Einz kører, så det er jo nærmest høj-oktan brændstof til cikelrytter-ben ;o)

Belsø's Musli har også fået top-notch anmeldelser i pressen, så den er så sund som det kan blive!
- Jeg må i Netto senere ;o)