mandag den 17. september 2007

Lars Opturs-Einstein!

Ja okay så! - jeg bliver jo nok nød til at krybe til korset, selvom det piner mig svært i denne selvudråbte; "Jeg driller Lars online måned", og indrømme at jeg ikke kan stå for ham Optursgøjseren ;o)

- Og rolig nu, vi snakker ikke om uforfalsket mandekærlighed ala BrokeBack Mountain, men Lars har sgu et eller andet udefinerbart over sig!

Igår aftes mødtes vi lige hurtigt over et pressérende problem, DMK skal ha' trykt nogle fede T-shirts til Dust/DH-Cup afslutningsløbet her næste weekend!

Da Lars jo efterhånden er blevet DMK's faste Hofcreatéur, bla. har han jo designet det smarte DMK klubtøj, og er jo vores svar på en aristokratisk Erik Mortensen, så var det jo oplagt at Gøjseren skulle stå for endnu en geni-streg...

Så Lars har endnu engang vredet sin lynhurtige hjerne, og er kommet op med noget jeg mener er er en genial hauté couture streg, som i sagens natur naturligvis skal trykkes i et yderst eksklusivt oplag!

Disse hard-to-get-totally-unobtanium-übercool- T shirts går forhåbentlig i trykken her i dag, og tro mig, de vil inden længe kunne findes på Ebay's sports memorabilia side, til priser der langt overgår Magic Johnson håndsignerede sneakers, Beckham pubeshår og andre lækre goodies!

Hvordan får du så fat i en...?

Ja, har DU været medvirkende til at holde hjulene kørende sæsonen over, i Dust & DH Cup regi, kan de være du er en af; The Chosen Ones... udvælgelsen lover jeg, bliver sværere end at opnå Nobel's fredspris, komme gratis med til månen, eller få en date med Dronning Margrethe ;o)

Noget af designet kan sneek-peak'es her...