fredag den 21. september 2007

Siden sidst...

Ja det er ikke meget jeg får spammet indernettet og min blog i disse dage, har været offline for en gangs skyld, men ikke stået stille af den grund, i mellem tiden ;o)

Siden sidst har jeg så endelig modtaget de fantastisk übercool t-shirts til DustCup/ DH-Cup afslutningen, designet og fremelsket af Lars Gøjser & undertegnede, hentede dem hos trykkeren idag sammen med Bob Love - DMK's dejlige formand, som i dagens anledning gik model op & ned af Ndr. Frihavnsgade iført et stort smil og en fresh trøje... og sikke en masse beundrende blikke den glade dreng fik fra ungmøer og dejlige damer ;o)


Der er kun blevet trykt 60 af disse trøjer, ligeligt fordelt imellem kønnene, så der bliver nok rift om dem imorgen, og naturligvis også i Ladies Tee, og en herre-version, og kvali'en er der heller ikke noget at rynke på næsen af; det er samme trøje som de kendte: "Østerbro- Vesterbro - Nørrebro" trøjer, en lækker kvali-vare der holder både print og formen pænt selv efter 50 gange i vaskemaskinen!


På mountainbike siden er der sgu ikke sket så meget de sidste par dage, og jo - i sidste uge shoppede jeg et spritnyt hjulsæt bygget af Thomas Arnborg; et sæt Chris King nav i candy-apple red, spændt op med Sapim CX-Ray eger på en DT Swiss 4.1 fælg, lækkert grej må jeg sige.

Mit nuværende XT bagnav har ikke overlevet sommerens prygl i bla. Chamonix, så nu skulle der opgraderes, da det hele tiden har været tænkt som en midlertidig løsning, jeg har aldrig været nogen stor fan at nav med konus'er... og det sejler mildest talt rundt, så på skrotpladsen med det!

Så da muligheden var der var det bare at sige; Dem nupper jeg, så nu mangler jeg "bare" et enkelt baghjul til min Santa Cruz Blur, så er der Chris Bling på alle mine cykler, både styrfittings og hjulsæt ;o)
Dog har min lade krop endnu ikke formået at få skiftet dem over, men det er godt at ha' lidt lækkert på lager til de kolde vintermåneder... Errhjj nej, mon ikke de ryger nok på her i weekenden!