lørdag den 8. september 2007

En stakkels missekat - og dagens muzak!

Fik igår den kedelige nyhed at Ditte's kat, hende der veninden med haveforenings-huset fra forleden dag i ved godt, havde brækket et eller andet i bagbenene/bækkenet!

Melvis The Hankat, som er Ditte's lille nye kat, var på mærkværdig vis kommet til skade, og kom i sidste weekend kravlende hjem, nærmest på forpoterne, med bagbenene slæbende efter sig, stakkels kræ... først så troede hun det gik i sig selv, men det blev så værre & værre her den anden dag, så efter et besøg hos dyrklægen og en røngten-undersøgelse senere, viste det sig så at vilddyret havde brækket noget!

Hmm... men heldigvis ikke værre, end at han kan lappes sammen igen, så de næste 6 uger er der så stue-arrest, og gips på benet, jeg kan lige forestille mig at det passer ikke den lille herre særlig godt ;o)


Nå, men jeg var så ude og trille en tur i byen idag, og kom forbi GUF musikbiksen på Nørrebrogade idag, og måtte lige ind forbi og se deres udsalgsliste for ugen, faldt over disse 4 cd'er; Den nyeste med hans royale Højhed; Prince, dernæst en af de utallige "Best Of" - med; Depeche Mode, DR's Svedbanken - der bla. inkl. Chris & Chokoladefabrikken + Rollespils-sangen, og til sidst Good Ol'e; John Lee Hooker!

Satte straks Prince på da jeg landede hjemme, og ja - det er noget værre funky shit; jeg kan ikke lade være med at rykke lidt på træbenet og shake da bootie, når den lille gnom spiller op til dans... man skal være svært motorisk hæmmet, hvis ikke den slags musik går lige i blodet ;o)

Så nu er der vist ny frisk musik til resten af dagen...