lørdag den 1. september 2007

Roooxaaaaaaanneee.....

You don´t have to leeeaveee on the reeeeed liiiighttt... ;o)

Yes Sir, så er det endelig dagen idag, hvor jeg skal til den meget længe ventede Police koncert i Smilets By, Århus!



Idag er sommeren så officielt slut, efteråret er over os, men ikke engang det faktum kan få humøret ned, for nedtællingen er begyndt!

Jeg glæder mig rent faktisk som en lille dreng, det skal blive stort at se Sting & Co. fyre den aff!... køre noget tommel-pegefinger på basguitaren, og sætte gang i os gamle nostalgiske fjolser!

Især så er det jo vel nok det mest kendte nummer; Roxanne, jeg ser frem til, jeg håber sgu de giver den lidt ala Reggie - aka Eddie Murphy, fra filmen; 48 timer! - sådan godt skinger off-key agtig, jeg er sikker på at vi publikummer nok skal gøre vores for at fyre den aff! ;o)

Samtidig med koncerten, så er der jo Århus Fest-Uge, så mon ikke man liige skal ud & tjekke Århus By Night ud bagefter, har jo hørt noget om at der er gang i den!