onsdag den 26. september 2007

Tænd lygterne...

Så er de nye Chris Bling hjul endelig monteret på SuperGøjsen; min Intense 5.5, og i dagens anledning kunne jeg ikke dy mig for lige at stickertune forhjulet lidt, hullet hvor ventilen stikker ud, er nu blevet upgraded med et DMK sticker ;o)

Den der lyd, mange søger i et CK nav, er der ikke rigtig endnu, jeg har ladet mig fortælle at den berømte;Bbbbzziiiiiizzz.... lyd fra friløbet, som en ecstasy påvirket dræberbi, kommer efter en hel del timer i sadlen, og jo - lyden er der, bare meget svagt... nærmest druknet i frisk fedt langt inde i navet, jeg har før haft CK nav, og ved at de kan lyde meget højere, men det er jo nok bare et spørgsmål om at jeg nu har en plausibel undskyldning, for at køre endnu mere på cykel ;o)


Apropos DMK, så er det snart lygte-tændingstid igen på klubbens onsdags-rides, så jeg tog fordel af det gode vejr her idag, og trillede ca. 16.30 fra Havnen i retning mod skoven sammen med Frøken Bryggen; Mette Høgsberg, og skulle egentlig også ha' mødt op med Happy Henrik derude, men han havde glemt sin cykel derhjemme, så han kunne ikke komme fra jobbet, som vi ellers havde aftalt!

Til gengæld, så fik vi følgeskab af Miss Vanløse og Michael, som lå og trænede bakke-intervaller på kælkebakken ude i Hareskoven, og det blev en hygsomme 2 timer rundt på det Røde Spor.

Bla. så kom vi forbi et af de fine nye shelters på Furesø siden, og fik nogle fine views med solnedgangen henover skovens trætoppe, men allerede ved en 18.30 tiden, var det ikke sjovt længere, det bliver så hurtigt mørkt derinde nu, trods dagens fine vejr, at man inden længe skal ha' lanternen monteret på kysen, når man skal i skoven om onsdagen!