fredag den 28. september 2007

Sitemeter - en smart gadget!

Jeg har jo sådan en Sitemeter fidus, vedhæftet til siden her [aller-allernederst nede], og via den, får jeg så hver fredag en mail tilsendt, så jeg kan følge trafikken herinde på min blog, og se hvor pisse-populær jeg har været i ugens løb ;o)

Det sjove ved den lille tæller, er udover at man kan se hvor mange der i dagens løb er inde og læse med, kan se hvorfra de kommer, om det er "fra" en anden side de kigger forbi, eller om det er folk der i forvejen kender ens side, og bare knalder fingrene i tastaturet!

- Dog er den allermest seje ting ved Sitemeter, funktionen der hedder; Recent visitors world map.

Med den, kan man så følge med i hvor i verden folk sidder og lurer på en, og i den sidste uges tid har jeg haft besøgende fra store dele af Danmark selv, jævnt fordelt over landet, men især et dagligt besøg fra Brande falder mig i øjnene - Hej-hej Mor Høgsberg ;o) - og så er der jo de udenlandske fra så forskellige steder som;

Kansas City i USA [en anden CB 1100F gut jeg skriver med] Basel i Schweitz, Kiev i Ukraine, Budapest i Ungarn, Helsingborg Sverige, og en fra Zanzibar d. 20.Sep... jaja, man bliver pludselig rigtig global med sådan en blog her!

Chart'en her, vise de individuelle antal hits min side har haft i løbet af September måned, so far...