tirsdag den 4. september 2007

Hvem vinder? Gøjser versus Go'e Ben!

Nogle gange sidder jeg med en mystisk mavefornemmelse af, at man har sådan nogle "konkurrencer" kørende på tværs af blogs osv, sådan i al underforstået stilhed naturligvis, så lad os tage et uvilkårligt eksempel som den gode mand; Optursgøjseren!

Efter 24T. i sommers, var der ret stille omkring hans blog i et langt stykke tid, Ja ligefrem radio-silence, en taktik englænderne brugte når de krydsede kanalen under 2' verdenskrig!

Og hvad sker der så nu; Ja nu er han virkelig tilbage i storform, som en anden wannabee Cipollini-spurtkonge, i efterårets sidste klassikere i Pro-Tour'en!

Blitz-Krieg og total tæppebombning på bloggen er dagsordenen, nu her efter den nys overståede EuroBike i Friedrichshafen, så skal der sagumelemig spammes igennem, mindst et indlæg om dagen; " Se min aftensmad - se en ny papkasse - jeg vil ha' glatte kugler - vind en pose Pinocchiokugler og fanden og hans pumpestok!" ;o)


Så hermed vil jeg gerne sparke en online konkurrence igang!

Hvem af OptursGøjseren og undertegnede, får postet flest indlæg på vores respektive blogs her i September måned?

Jeg satser så en pose Gøjser-snolder, valgfrit på de dyre hylder endda, Så Lars... tager du kampen op? ;o)